
Hatay'ın Yayladağı İlçesine bağlı, Güveççi köyünde yaşayan köylüler "çatışma başlayınca dama çıkarak çatışmayı izlemeye başladık, fakat üzerimize doğru mermiler gelince korkarak evlerimize girdik, evlerimizin damlarında çanak antenlerimiz ve Güneş enerjilerimiz Suriye tarafından gelen mermilerle delindi.Büyük korku içindeyiz, çocuklarımızın dışarıya çıkmasına kesinlikle izin vermiyoruz" dedi. Ayrıca çatışma seslerinin geldiği sırada Yayladağı kaymakamlığı tarafından köyün camisinden anons yapılarak köylülerin kesinlikle dışarıya çıkmamaları konusunda uyarı yapıldı.
Son Dakika › Güncel › Yayladağ'da Camiden Yapılan Anonsla Köylülerin Dışarı Çıkmamaları İstendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.