Yayladağ'da Camiden Yapılan Anonsla Köylülerin Dışarı Çıkmamaları İstendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yayladağ'da Camiden Yapılan Anonsla Köylülerin Dışarı Çıkmamaları İstendi

Yayladağ\'da Camiden Yapılan Anonsla Köylülerin Dışarı Çıkmamaları İstendi
05.02.2012 03:48  Güncelleme: 11:03

Hatay'ın Yayladağı İlçesine bağlı, Güveççi köyünde yaşayan köylüler "çatışma başlayınca dama çıkarak çatışmayı izlemeye başladık, fakat üzerimize doğru mermiler gelince korkarak evlerimize girdik, evlerimizin damlarında çanak antenlerimiz ve"...

Hatay'ın Yayladağı İlçesine bağlı, Güveççi köyünde yaşayan köylüler "çatışma başlayınca dama çıkarak çatışmayı izlemeye başladık, fakat üzerimize doğru mermiler gelince korkarak evlerimize girdik, evlerimizin damlarında çanak antenlerimiz ve Güneş enerjilerimiz Suriye tarafından gelen mermilerle delindi.Büyük korku içindeyiz, çocuklarımızın dışarıya çıkmasına kesinlikle izin vermiyoruz" dedi. Ayrıca çatışma seslerinin geldiği sırada Yayladağı kaymakamlığı tarafından köyün camisinden anons yapılarak köylülerin kesinlikle dışarıya çıkmamaları konusunda uyarı yapıldı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Yayladağ'da Camiden Yapılan Anonsla Köylülerin Dışarı Çıkmamaları İstendi - Son Dakika


Advertisement