Yıldırım Belediyesi YIL-MEK bünyesinde eğitim alan Millet Mahallesi Okul Öncesi Eğitim Sınıfı öğrencileri, Yerli Malı Haftası'nı kutladı.
'Annemle Meyve Tabağım' yarışmasında minikler hünerlerini sergiledi. Minikler, anneleriyle birlikte en güzel meyve tabağını hazırlamak için ter döktü. Anneleriyle birlikte meyvelerden oluşturulan birbirinden güzel tabaklar ortaya koyan öğrenciler, hem değerlerine sahip çıkarken, hem de el becerilerini sergiledi. Bütün çocukların hazırladığı meyve tabakları birinci seçilirken, minikler ve anneleri öğretmenleriyle fotoğraf çektirmeyi de ihmal etmedi. - BURSA
Son Dakika › Güncel › Yıldırımlı Minikler Yerli Malı Haftasını Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.