Adana'da Alev Alan Araç Kontrolden Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adana'da Alev Alan Araç Kontrolden Çıktı

Adana\'da Alev Alan Araç Kontrolden Çıktı
29.11.2025 22:17

Adana'da seyir halindeki otomobil birden alev alarak refüje çarptı, itfaiye yangını söndürdü.

Adana'da seyir halindeyken alev alan ve sürücüsünün inmesinin ardından kontrolsüz şekilde ilerlediği bulvarda refüje çarparak duran otomobildeki yangın söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, sürücüsünün ismi ve plakası öğrenilemeyen bir otomobil, merkez Sarıçam ilçesi Gültepe Mahallesi İlim Yolu Bulvarı'nda seyir halindeyken henüz belirlenemeyen nedenle alev aldı.

Sürücüsünün inmesinin ardından kontrolsüz şekilde bulvarda bir süre ilerleyen otomobil, daha sonra refüje çarparak durdu.

İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekibi, yangını kısa sürede söndürdü.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Adana'da Alev Alan Araç Kontrolden Çıktı - Son Dakika


Advertisement