O Ses Türkiye'nin 17 Ocak Pazar günü yayınlanan bölümünde Melek Davarcı ve Cemil Demiray 'Mustang Sally' şarkısını söylerken Didem Uzunçimen 'Derniere Danse' şarkısını söyledi. Gökhan ve Hakan Özoğuz yollarına Melek Davarcı ve Cemil Demiray ile devam etmeye karar verdiler.
Son Dakika › Komik - İlginç › Melek & Cemil ve Didem Uzunçimen'in Birebir Eşleşmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.