Bakan Işık: 'Deaş Bugün ABD'den Çok Türkiye'ye Zarar Vermektedir' - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Işık: 'Deaş Bugün ABD'den Çok Türkiye'ye Zarar Vermektedir'

Bakan Işık: \'Deaş Bugün ABD\'den Çok Türkiye\'ye Zarar Vermektedir\'
16.10.2016 17:27

"DEAŞ bugün ABD’den çok Türkiye’ye zarar vermektedir" diyen Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, askeri güçlerin Dabık'a girdiğini söyledi.

"DEAŞ bugün ABD'den çok Türkiye'ye zarar vermektedir" diyen Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, askeri güçlerin Dabık'a girdiğini söyledi.

Kaynak: Turkiyegazetesi.com.tr

Son Dakika Politika Bakan Işık: 'Deaş Bugün ABD'den Çok Türkiye'ye Zarar Vermektedir' - Son Dakika


Advertisement