"DEAŞ bugün ABD'den çok Türkiye'ye zarar vermektedir" diyen Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, askeri güçlerin Dabık'a girdiğini söyledi.
Son Dakika › Politika › Bakan Işık: 'Deaş Bugün ABD'den Çok Türkiye'ye Zarar Vermektedir' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.