Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Ben Görevimim Başındayım." - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Ben Görevimim Başındayım."

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Ben Görevimim Başındayım."
18.11.2013 19:40

IHAAW193501-SIY/18-11-2013


- Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Ben görevimim başındayım.

IHAAW193501-SIY/18-11-2013

- Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Ben görevimim başındayım. Biz günü birlik bir siyasetçi değiliz. Öncelikle şu anda bir bakan olarak, benim bir sözüm, davranışım hükümete başbakanımıza zarar vermemeli. Kendi fikirlerimi söylerim ancak bunun bir başbakanı yıpratacak noktaya gelmesini arzu etmem. Biz aramızda her sorunu çözer ve bu yola böyle devam ederiz. Başka partilere, kişilere benzemeyiz" dedi.

18.11.2013 19: 35: 01 TSI

NNNN - ANKARA

Kaynak: İHA

Son Dakika Politika Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, 'Ben Görevimim Başındayım.' - Son Dakika


Advertisement