IHAAW193501-SIY/18-11-2013
- Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, "Ben görevimim başındayım. Biz günü birlik bir siyasetçi değiliz. Öncelikle şu anda bir bakan olarak, benim bir sözüm, davranışım hükümete başbakanımıza zarar vermemeli. Kendi fikirlerimi söylerim ancak bunun bir başbakanı yıpratacak noktaya gelmesini arzu etmem. Biz aramızda her sorunu çözer ve bu yola böyle devam ederiz. Başka partilere, kişilere benzemeyiz" dedi.
18.11.2013 19: 35: 01 TSI
NNNN - ANKARA
Son Dakika › Politika › Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, 'Ben Görevimim Başındayım.' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.