Başbakan Yıldırım: "Türkiye 2017'de birinci çeyrekte yüzde 5,2 büyüdü, ikinci çeyrekte 5,1 büyüdü ve üçüncü çeyrekte büyüme iki haneli olursa şaşmayın diyorum ama yıl sonu itibarıyla da ülkemiz yüzde 5 ile 7 arasında bir büyümeyi gerçekleştirecek."
Son Dakika › Politika › Başbakan Yıldırım: 'Türkiye 2017'de Birinci Çeyrekte Yüzde 5,2 Büyüdü, İkinci Çeyrekte 5,1 Büyüdü... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.