Başbakan Binali Yıldırım, Londra'da yaşanan terör saldırısı nedeniyle İngiltere Başbakanı Theresa May'e taziye mesajı gönderdi.
Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Yıldırım, dün yaşanan terör saldırısı nedeniyle May'e mesaj göndererek, başsağlığı ve geçmiş olsun dileklerini iletti.
Son Dakika › Politika › Londra'daki Terör Saldırısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.