Suriyeliler Konya'da Kutlama Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Suriyeliler Konya'da Kutlama Yaptı

Suriyeliler Konya\'da Kutlama Yaptı
08.12.2024 15:24

Esed rejiminin sona ermesiyle Konya'da Suriyeliler sevinç gösterisi düzenledi.

Suriye'de Esed rejiminin son bulmasının ardından, Konya'da yaşayan Suriyeliler tarafından kutlama yapıldı.

Suriye'de muhaliflerin Şam'ı ele geçirmesi Konya'da yaşayan Suriyeliler tarafından büyük sevinç ile karşılandı. Yüzlerce Suriyeli cadde ve sokaklarda toplanarak ellerinde Türk ve Suriye bayrakları ile yürüyüş gerçekleştirdi. Şems Parkı'na gelen Suriyeliler burada tekbir getirerek sevinç gösterisi yaptı, yöresel müzikleri eşliğinde oynadı. Emniyet ekiplerinin aldığı güvenlik önlemleri çerçevesinde kutlamalarını yapan kalabalık, olaysız şekilde dağıldı. - KONYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Politika Suriyeliler Konya'da Kutlama Yaptı - Son Dakika


Advertisement