Batman'da 1 köy karantinaya alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Batman'da 1 köy karantinaya alındı

Batman\'da 1 köy karantinaya alındı
21.04.2020 12:42

Batman'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Kozluk ilçesinin Ortaca köyü karantinaya alındı.

Batman'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Kozluk ilçesinin Ortaca köyü karantinaya alındı.

Kaymakamlıktan yapılan açıklamada, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunca Kovid-19 salgınının yayılmasının önlenmesi, vatandaşların bu salgından korunması için Ortaca köyünde karantina uygulanmasına karar verildiği bildirildi.

İkinci bir açıklamaya kadar köye giriş ve çıkış ile köydeki haneler arası geçişlerin yasaklandığı belirtildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Sağlık Batman'da 1 köy karantinaya alındı - Son Dakika


Advertisement