
Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü'nün Kovid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.
Belediyeden yapılan açıklamada, evinde istirahate çekilen Başkan Özlü'nün sağlık durumunun iyi olduğu, çalışmalarına evinden devam edeceği bildirildi.
Son Dakika › Güncel › Düzce Belediye Başkanı Özlü'nün Kovid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.