Düzce Belediye Başkanı Özlü'nün Kovid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Düzce Belediye Başkanı Özlü'nün Kovid-19 testi pozitif çıktı

Düzce Belediye Başkanı Özlü\'nün Kovid-19 testi pozitif çıktı
10.02.2022 16:12  Güncelleme: 16:15

Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü'nün Kovid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.

Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü'nün Kovid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.

Belediyeden yapılan açıklamada, evinde istirahate çekilen Başkan Özlü'nün sağlık durumunun iyi olduğu, çalışmalarına evinden devam edeceği bildirildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Düzce Belediye Başkanı Özlü'nün Kovid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika


Advertisement