Bakan Çelik'ten Galatasaray'a Kutlama - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Çelik'ten Galatasaray'a Kutlama

Bakan Çelik\'ten Galatasaray\'a Kutlama
15.04.2014 18:17

Kültür ve Turizm Bakanı Çelik, Galatasaray Odeabank Kadın Basketbol Takımı'nın Avrupa şampiyonu olması dolayısıyla, Kulüp Başkanı Aysal'a tebrik mesajı gönderdi.

Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik, Galatasaray Odeabank'ın FIBA Kadınlar Avrupa Ligi'nde kazandığı şampiyonluk nedeniyle, sarı-kırmızılı kulübün başkanı Ünal Aysal'a tebrik mesajı gönderdi.

Kulübün internet sitesinde yayınlanan Bakan Çelik'in kutlama mesajında şu ifadeler yer aldı:

"Kulübünüz Bayan Basketbol Takımının Avrupa şampiyonu olmasını büyük bir sevinçle öğrendim. Sizin başkanlığınızda bu başarılara imza atan teknik kadronuzu ve oyuncularınızı kutluyor, bu güzel haberlerin devamını diliyorum." - İstanbul

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Bakan Çelik'ten Galatasaray'a Kutlama - Son Dakika


Advertisement