Beşiktaş Camiası İftarda Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beşiktaş Camiası İftarda Buluştu

14.07.2015 22:21

Beşiktaşlı yöneticiler, kongre üyeleri ve taraftarlar, 1903 Karakartallar Derneği'nin iftarında bir araya geldi.

Beşiktaşlı yöneticiler, kongre üyeleri ve taraftarlar, 1903 Karakartallar Derneği'nin iftarında bir araya geldi.

Şişli Şafak Sokak'ta gerçekleştirilen iftara Şişli Belediye Başkanı Hayri İnönü, siyah-beyazlı kulübün yöneticileri Ahmet Ürkmezgil, Hakan Özköse, Yalçın Kaya Yılmaz, kongre üyeleri ve taraftarlar katıldı.

Organizasyonla ilgili açıklamada bulunan Beşiktaş Kulübü Genel Sekreteri Ahmet Ürkmezgil, camianın hayırlı bir günde buluştuğunu, şampiyonluklarda da bunu yaşamak istediklerini dile getirdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Beşiktaş Camiası İftarda Buluştu - Son Dakika


Advertisement