Bılıc ve Terim Buzları Eritti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bılıc ve Terim Buzları Eritti

Bılıc ve Terim Buzları Eritti
22.09.2013 19:50

Spor Toto Süper Lig'in 5.haftasında Atatürk Olimpiyat Stadı'nda karşı karşıya gelen Beşiktaş ve Galatasaray'da teknik direktörler Slaven Bilic ve Fatih Terim, maç öncesi bir araya gelerek samimi görüntüler verdi.2008 Avrupa Şampiyonası çeyrek...

Spor Toto Süper Lig'in 5. haftasında Atatürk Olimpiyat Stadı'nda karşı karşıya gelen Beşiktaş ve Galatasaray'da teknik direktörler Slaven Bilic ve Fatih Terim, maç öncesi bir araya gelerek samimi görüntüler verdi.

2008 Avrupa Şampiyonası çeyrek finalindeki Türkiye- Hırvatistan maçında saha kenarındaki tartışmalarıyla gündeme gelen Terim ve Bilic, 5 yıl sonra ilk kez bu akşam buluştu. Atatürk Olimpiyat Stadı'ndaki derbi maç öncesi ev sahibi takımın teknik direktörü Bilic, Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim'in yanına giderek tecrübeli teknik adama 'hoşgeldin' dedi. İki takımın teknik direktörü birbirlerine sarılarak samimi görüntüler verdi.

2008 yılında Fatih Terim yönetimindeki A Milli Futbol Takımı ile Slaven Bilic'in çalıştırdığı Hırvatistan Milli Takımı Viyana'daki çeyrek final maçında karşılaşmış, iki teknik adam maç boyunca birbirleriyle tartışmıştı. Terim ve Bilic, 5 yıl aradan sonra ilk kez bir araya gelerek objektiflere dostluk mesajı verdi. - İSTANBUL

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Bılıc ve Terim Buzları Eritti - Son Dakika


Advertisement