Bursaspor'dan 15 Temmuz mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bursaspor'dan 15 Temmuz mesajı

Bursaspor\'dan 15 Temmuz mesajı
15.07.2020 18:18  Güncelleme: 09:56

Bursaspor, 15 Temmuz Şehitlerine rahmet diledi.

Bursaspor, 15 Temmuz Şehitlerine rahmet diledi.

Yeşil-beyazlı kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'nün 4. yıl dönümünde şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyor, gazilerimize şükranlarımızı sunuyoruz" ifadeleri kullanıldı. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Bursaspor'dan 15 Temmuz mesajı - Son Dakika


Advertisement