Basketbol takımına yönetimin sahip çıkmasını isteyen siyah-beyazlılar, basketboldan sorumlu yönetim kurulu üyesi Hakan Özköse'yi de protesto etti. Özköse, kendisine yönelik tepkilerin ardından ikinci yarıyı protokol tribününden takip etmedi.
Taraftarlar, ikinci yarıda ise "Dört kupalı şampiyon ne hale geldi" ve "Rezalet" şeklinde tezahürat yaptı.
Son Dakika › Spor › Dört Kupalı Şampiyon Ne Hale Geldi' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.