Fatih Terim: Oyuncularım Üzülmeli - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fatih Terim: Oyuncularım Üzülmeli

Fatih Terim: Oyuncularım Üzülmeli
11.12.2012 22:00  Güncelleme: 08:10

Galatasaray'ın 1461 Trabzon'a 2-1 mağlup olduğu karşılaşma sonrası Fatih Terim önemli açıklamalar yaptı.

Galatasaray'ın 1461 Trabzon'a 2-1 mağlup elendiği karşılaşma sonrası teknik direktör Fatih Terim önemli açıklamalar yaptı.

"Rakibin iyi mücadele ettiğini belirten Terim; "Tüm 1461 Trabzon takımını kutlarım. Hakettiler. İyi mücadele ettiler. Ben üzüldüm ama asıl önemli olan oyuncularımızın üzülmesi. Üzülmeliler. İkinci yarı maça asıldılar ama biraz geç kaldılar." diye konuştu. Karşılaşmadan ders çıkarmaları gerektiğini vurgulayan tecrübeli teknik adam; "Oyuncularımızın ve benim bir bahaneye sığınmamız yanlış olur. Rakibi tebrik etmek gerekir. Yapılması gereken budur. Oyuncularımıza bu bir ders olmalı. Her maç ciddidir. Herkes önemli dersleri bu karşılaşmadan çıkarmalı. Fenerbahçe hazırlıklarına yarın sabahtan itibaren devam edeceğiz. Ümit ederim ki; maçtan galip ayrılacak taraf biz oluruz." dedi.

Kaynak: Sporx.com

Son Dakika Spor Fatih Terim: Oyuncularım Üzülmeli - Son Dakika


Advertisement