Gençler Kent Ormanında yürüdü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gençler Kent Ormanında yürüdü

Gençler Kent Ormanında yürüdü
13.12.2021 10:53  Güncelleme: 10:57

Düzce'de Gençlik ve Spor Müdürlüğü tarafından yapılan ve gelenek haline gelen "Düzce Yürüyor Yüzler Gülüyor" da gençler ve vatandaşlar hafta sonu Kent Ormanı doğal parkurunda yürüdü.

Düzce'de Gençlik ve Spor Müdürlüğü tarafından yapılan ve gelenek haline gelen "Düzce Yürüyor Yüzler Gülüyor" da gençler ve vatandaşlar hafta sonu Kent Ormanı doğal parkurunda yürüdü.

Gençlik ve Spor Müdürlüğü tarafından her hafta sonu şehrin çeşitli bölgelerindeki doğal yürüyüş parkurlarında yapılan "Düzce Yürüyor, Yüzler Gülüyor" etkinliği bu hafta Bahçeşehir Bölgesi'nde bulunan Kent Ormanı doğal yürüyüş parkurunda yapıldı. Gençler yürüyerek keyifli anlar yaşadı. - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Gençler Kent Ormanında yürüdü - Son Dakika


Advertisement