İsmail Kartal "Önce Hak Edişler" Dedi - Son Dakika
Son Dakika Logo

İsmail Kartal "Önce Hak Edişler" Dedi

İsmail Kartal "Önce Hak Edişler" Dedi
24.01.2018 15:40

TFF 1. Lig'de şampiyonluk mücadelesi veren MKE Ankaragücü'nün teknik direktörü İsmail Kartal, "Önce takımın hak edişleri verilmeli çünkü buraya bu oyuncularla gelindi." dedi.

İsmail Kartal, Beştepe Tesisleri'nde düzenlediği basın toplantısında,  sezonun ikinci devresinin ilk maçında Büyükşehir Belediye Erzurumspor'a karşı  ağır sahada iyi mücadele ettiklerini belirterek, "Net pozisyonlar bulduk ama  değerlendiremedik. Böyle bir deplasmanda bir puan iyi." diye konuştu.
Hazırlıklara mevcut kadroyla devam ettiklerini aktaran Kartal,  "İmkanlarımız ortada, ilk günden beri bunu anlatmaya çalıştık. İmkanlar dahilinde  de çok iyi bir performans ortaya koyduk ve ilk yarıyı lider tamamladık."  ifadelerini kullandı.
Transfer gerektiğini Ankaragücü Kulübü Başkanı Mehmet Yiğiner ve  yönetime bildirdiğini söyleyen Kartal, şöyle devam etti:
"İmkan var da ben transfer istemiyormuşum gibi bir algı oluşturuluyor.  Hangi antrenör istemez. Yasağı kaldıramıyoruz ve transfer yapamıyoruz. Kadro  derinliği, takım rekabeti, kış şartları... Zor geçecek. Rotasyon yapabilmek  varken transfer istemez miyim. Diyelim ki kaldırdık ama bu takımın hak edişleri,  maaşları, primleri nasıl karşılanacak? Önce takımın hak edişleri verilmeli çünkü  buraya bu oyuncularla gelindi."
Sarı-lacivertli futbolculara, takımın yaşadığı sıkıntıları fırsat  bilerek transfer teklifleri yapıldığına dikkati çeken Kartal, "Futbolcularımıza  kimlerin teklif yaptığını gerekirse açıklarım. Paranı alamıyorsun, diyerek bu  çocukların kafasını karıştırmaya çalışıyorlar. Oyuncularımızdan biri bile  parasını alamadığı için federasyona başvurmadı. Böyle karakterli bir futbolcu  grubuna sahibiz." diyerek sözlerini tamamladı.

Kaynak: Skorer

Son Dakika Spor İsmail Kartal 'Önce Hak Edişler' Dedi - Son Dakika


Advertisement