Luis Enrique: Finalde Olmayı Hak Ediyor Muyuz Göreceğiz - Son Dakika
Son Dakika Logo

Luis Enrique: Finalde Olmayı Hak Ediyor Muyuz Göreceğiz

12.05.2015 12:48

Barcelona teknik direktörü Luis Enrique, bu akşam oynanacak Şampiyonlar Ligi yarı final ikinci maçında sakin olmaları gerektiğini belirtti.

Şampiyonlar Ligi yarı final 2. maçında 3-0 galip geldikleri ilk maçın ardından bugün Almanya'da Allianz Arena'ya konuk olacak Barcelona'da teknik direktör Luis Enrique Bayern Münih maçı öncesinde sakin bir tavır tutundu.

Guardiola'nın "Barcelona dünyanın en iyi kontratak futbolunu oynuyor." açıklamasına "Onun gibi bir teknik direktörden bunu duymak harika" diyen Enrique, "Sakin olmamız lazım. Maçta boşluklar yakalayacağızdır ve bunları kullanabilmemiz lazım." dedi.

Sadece takımım için yapabildiğimi yapıp finali hak etdip etmediğimizi öğrenmek istiyorum diyen Enrique, maçta tamamen defansif bir anlayış benimsemeyeceklerini ve hem hücum hem defanstaki oyunculara ihtiyacı olup bu iki bölüm arasında koordinasyonun sağlanmasının gerektiğini belirtti.

Bir soruda gelecek planı sorulan Enrique "Şampiyonlar Ligi yarı final maçı öncesinde geleceğim ile ilgilenmiyorum." dedi.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Luis Enrique: Finalde Olmayı Hak Ediyor Muyuz Göreceğiz - Son Dakika


Advertisement