Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde mücadele eden Mersin Büyükşehir Belediyesi, geçen yıl Tarsus Belediyesi'nde forma giyen Natasha Lacy'i kadrosuna kattı.
Mersin Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü'nden yapılan açıklamaya göre, 1 yıllığına anlaşılan ABD'li oyuncu Lacy, geçen sezon Tarsus Belediyesi'nde 16 maçta, 12,6 sayı, 8,3 ribaund, 7,6 asist, 2,3 top çalma istatistiğiyle oynadı.
Genel Menajer Melahat Aydın, Lacy'nin Türkiye'yi ve ligi iyi bildiğini belirterek, "Takımımıza gereken katkıyı sağlayacağına inanıyorum. Bu yıl transferlerimizi hem ligde hem FIBA Avrupa Kupası'nda ülkemizi ve şehrimizi en iyi şekilde temsil etmek için yapmaktayız. Transfer çalışmalarımız bu doğrultuda devam edecek" dedi. - MERSİN
Son Dakika › Spor › Mersin Büyükşehir Belediyesi'nde Transfer - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.