Spor Toto 1. Lig ekiplerinden Osmanlıspor, Ziraat Türkiye Kupası 3. turunda 26 Eylül Çarşamba günü deplasmanda Kilis Belediyespor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.
Ligde dün Denizlispor'a 2-0 yenilen başkent ekibi, yenilenme çalışması gerçekleştirdi.
Mor-sarılı futbolcular, teknik direktör Mustafa Reşit Akçay yönetiminde Batıkent Tesisleri'nde yapılan antrenmana koşuyla başladı.
Denizlispor'a karşı uzun süre forma giyen oyuncular, koşunun ardından fitness salonunda çalıştı.
Diğer futbolcular ise dar alanda pas çalışmasına geçti. 1'e 1 ve 2'ye 2 oyunun ardından dar alanda çift kale maç yapan oyuncular, antrenmanı sonlandırdı.
Son Dakika › Spor › Osmanlıspor'da Kupa Mesaisi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.