Beşiktaş'ın Portekizli yıldızı Ricardo Quaresma Braga maçının ardından açıklamalarda bulundu. Yıldız oyuncu maçla ilgili değerlendirmesinde iyi mücadele ettiklerini ve haklı bir galibiyet aldıklarını belirterek, "Ancak her şey bitmedi. Daha ikinci maç var. Rövanşta da iyi mücadele edip turu geçmek istiyoruz" dedi. Portekizli futbolcu, Portekiz basınında parasını alamadığı için Beşiktaş'tan ayrılmak istediği yönünde haberler çıktığının söylenmesi üzerine, "Ben kimseye açıklama yapmadım. Artık biraz saygı bekliyorum, herkes istediğini yazıyor" diye konuştu.
Son Dakika › Spor › Quaresma Ayrılacak mı? Açıkladı... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.