Şanlıurfaspor'da İlk Hedef 33 Puan - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şanlıurfaspor'da İlk Hedef 33 Puan

Şanlıurfaspor\'da İlk Hedef 33 Puan
04.11.2014 14:50  Güncelleme: 15:01

PTT 1. Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor'un Başkanı Fethi Şimşek, ligin ilk yarısını 33 puanla tamamlamak istediklerini söyledi.

PTT 1. Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor'un kulüp başkanı Fethi Şimşek, ligin ilk yarısını 33 puanla tamamlamak istediklerini söyledi.

Şimşek, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ortaya koydukları performansla zirveyi yakından takip ettiklerini belirtti. Üst lige doğrudan yükselebilmek için yoğun çaba gösterdiklerini vurgulayan Şimşek, "İlk yarı maç başı 2 puan ortalamasını hedeflemiştik. Şu anda bu ortalamanın üzerine çıktık. İlk yarıyı 33 puanla tamamlamak istiyoruz. Son 3 maçta aldığımız galibiyetlerle çok iyi bir hava yakaladık" diye konuştu.

Şimşek, ligde 17 puanla 4. sırada yer aldıklarını sözlerine ekledi. - Şanlıurfa

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Şanlıurfaspor'da İlk Hedef 33 Puan - Son Dakika


Advertisement