Genç Milli Satranç Takımı, Romanya'da düzenlenen 18 Yaş Altı Avrupa Genç Takımlar Şampiyonası'nda birinci oldu.
Satranç Federasyonu'ndan yapılan açıklamaya göre, şampiyona 14-22 Temmuz tarihlerinde Yaş kentinde gerçekleştirildi.
Vahap Şanal, Cemil Can Ali Marandi, Muhammed Batuhan Daştan, Volkan Sevgi ve Nezihe Ezgi Menzi'den oluşan Mikhail Gurevich antrenörlüğündeki Genç Milli Takım, Avrupa şampiyonluğuna ulaştı.
Şampiyonada en iyi performansı ise 7'de 7'lik skorla Vahap Şanal gösterdi. - Ankara
Son Dakika › Spor › Satrançta Genç Milliler Avrupa Şampiyonu Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.