Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Diyarbakırspor'un Pazar günü sahasında oynadığı maçta Yeni Malatyaspor'a 1-0 yenilmesi camiasında moralleri bozdu.
Diyarbakırspor Kulüp Basın Sözcüsü Kenan Aksu, sahalarında aldıkları mağlubiyete çok üzüldüklerini belirterek, "Yeni Malatyaspor maçına galibiyet için çıkmıştık. Taraftarlarımızdan büyük destekte gördük. Fakat istediğimiz futbolu sergileyemedik. Kalecimiz Osman yoktu. İrfan ve Hasan'ın da sakat olması bir bakıma bize mağlubiyeti getirdi" şeklinde konuştu. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Spor › Spor Toto 2. Lig - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.