Apple Yeni Ürünlerinde Sınıf Atlayacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Apple Yeni Ürünlerinde Sınıf Atlayacak

Apple Yeni Ürünlerinde Sınıf Atlayacak
17.01.2013 11:02

Yeni gelen bir iddia ortalığı karıştıracak nitelikte. Apple önümüzdeki günlerde çıkaracak yeni ürünlerinde daha gelişmiş bir altyapı kullanacak. Apple geçtiğimiz yıl içerisinde çıkardığı son ürünlerde ...

Yeni gelen bir iddia ortalığı karıştıracak nitelikte. Apple önümüzdeki günlerde çıkaracak yeni ürünlerinde daha gelişmiş bir altyapı kullanacak.

Apple geçtiğimiz yıl içerisinde çıkardığı son ürünlerde A6X adını verdiği ve 28 nm işlemci mimarisiyle üretilmiş işlemcileri kullanmıştı. Gelen iddia ise Apple'ın yeni ürünlerinde hem işlemci hem de grafik yongası açısından 20 nm mimariye sahip ürünleri kullanacağı. Geçtiğimiz yıl üzerinde fazlasıyla ARGE çalışması gerçekleştirdiği 20 nm mimarisiyle hazırlıklarını tamamlayan Apple yeni ürünlerin üretimi için örnekleri Tayvan'lı çip üretim firmasına vermiş ve firma 2013 yılı içerisinde büyük rakamda bu ürünlerden üretecek.Muhtemelen Apple'ın 20 nm mimariyle inşa ettiği ürünlerini 2013 yılının dördüncü çeyreğinde raflarda göreceğiz. Tabii ki Apple çalışmalarını yarıda bırakmış değil. 20 nm'nin ardında 16 nm'nin hazırlığına şimdiden başlayan firma 2014 yılı içerisinde de 16 nm mimarisiyle üretilmiş yeni ürünlerini pazara sunmayı hedefliyor.

& ;

Kaynak: Scroll.com.tr

Son Dakika Teknoloji Apple Yeni Ürünlerinde Sınıf Atlayacak - Son Dakika


Advertisement