T-Mobile ile Oneplus Anlaşması Sona Eriyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

T-Mobile ile Oneplus Anlaşması Sona Eriyor

T-Mobile ile Oneplus Anlaşması Sona Eriyor
19.04.2019 20:34

T-Mobile, OnePlus telefonlarını ABD'ye taşıyan ilk şirketti. İki şirket arasındaki anlaşmada artık sona geliniyor.

T-Mobile, geçen yıl OnePlus 6T telefonunu ABD'ye taşıyacağını duyurmuştu. Bu, ses getiren bir haber olmuştu çünkü daha önce hiçbir şirket ABD'de OnePlus cihazı satmamıştı.

T-Mobile ile Oneplus Anlaşması Sona Eriyor

Şimdiyse OnePlus.com'daki iş ilanlarına göre şirket, ABD'deki üç büyük GSM şirketiyle birincil irtibatı sağlamak üzere Kıdemli Teknik Hesap Yöneticisi arıyor. Bu şirketler Verizon, AT&T ve Sprint. Bu iş ilanları, şirketin OnePlus akıllı telefonlarını ABD'deki perakende satış mağazalarında satışını sağlamak için bu üç büyük şirketle ortaklığa gitmek istediğini gösteriyor.

İnternet sitesinde ilanlar hâlâ açık durumda, yani istenen pozisyonların doldurulamadığı görülüyor. Bu, yakın bir zamanda piyasaya sürülecek OnePlus 7'nin AT&T, Verizon veya Sprint şirketlerinde olmayacağı anlamına gelebilir. Yılın dördüncü çeyreğinde piyasaya çıkacak OnePlus 7T için anlaşma yapılabilmesi daha muhtemel görünüyor.

Kaynak: WebTekno

Son Dakika Teknoloji T-Mobile ile Oneplus Anlaşması Sona Eriyor - Son Dakika


Advertisement