Başkentte sünger fabrikasında yangın
ANKARA - Başkentte sanayi bölgesinde bulunan sünger fabrikasında çıkan yangından 5 kişi dumandan etkilendi.
Ankara'nın Yenimahalle ilçesinde Batı Sitesi Mahallesi'nde bulunan GER-SAN Sanayi Sitesi'nde bulunan 2 katlı sünger fabrikasında, saat 11.00 sıralarında yangın çıktı. Fabrikanın bahçesinde bulunan süngerlerin henüz belirlenemeyen nedenle yanması sonucu alevler tüm binayı kapladı. Yangın, fabrika önünde park halinde bulunan araçlara da sıçardı. Çevrede bulunan vatandaşların ihbarı üzerine polis, sağlık ve Ankara'nın 5 farklı noktasından itfaiye ekibi sevk edildi. Ayrıca, Ankara Büyükşehir Belediyesi'ne ait 10 adet su tankeri bölgeye aktarıldı.
Fabrika içinde ilk belirlemelere göre dumandan etkilenen biri itfaiye eri olmak üzere 5 kişiye sağlık ekipleri müdahalede bulundu. Fabrikada çalışan yakınlarını görmek için alana girmeye çalışan vatandaşlara polis engel oldu.
Son Dakika › Yaşam › Başkent'te Sünger Fabrikasında Yangın: 5 Kişi Dumandan Etkilendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.