İstanbul Boğazı'ndan "Corona" isimli gemi geçti - Son Dakika
Son Dakika Logo

İstanbul Boğazı'ndan "Corona" isimli gemi geçti

17.04.2020 09:09  Güncelleme: 10:24

Türkiye'de de koronavirüs salgınının yaşandığı günlerde İstanbul Boğazı'ndan "Ocean Corona" isimli Panama bandıralı yük gemisi geçti.

Norveç'ten yola çıkan Panama bandıralı "Ocean Corona" isimli kargo gemisi, İstanbul Boğazı'nı geçerek Ereğli'ye gitti.

ÖZEL KIYAFETLİ EKİPLER KILAVUZLUK ETTİ

289 metre boyundaki geminin geçişine Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü, kılavuzluk etti. Koronavirüse karşı tulum giyip ve maske takan ekipler, gemiye çıktı. Gemiye İstanbul Boğazı'ndan geçerken "Kurtarma 8" römorkörü de eşlik etti.

Kılavuzluk hizmeti veren Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü, "Bizler, tüm tedbirleri alarak 7/24 her koşulda hizmet vermeye devam ederken sizler; kendiniz ve sevdikleriniz için evde kalın" çağrısında bulundu.

İstanbul Boğazı'ndan
İstanbul Boğazı'ndan
İstanbul Boğazı'ndan
İstanbul Boğazı'ndan
Kaynak: DHA

Son Dakika Yaşam İstanbul Boğazı'ndan 'Corona' isimli gemi geçti - Son Dakika


Advertisement