Eskişehir Orman İşletme Müdürlüğü iş başı eğitimleri bugün başladı.
Seyitgazi Orman emvali deposunda yapılan eğitim ve tatbikat Orman Bölge Müdür Yardımcısı Hasan Bozan başkanlığında yapıldı. Orman yangınlarıyla mücadele Şube Müdürü Fikret Araç ve Makine Mühendisi Erhan Doğukan tarafından işletme şefleri, arazöz şoförleri ve yangın işçilerine Covid 19 tedbirlerine uygun bir şekilde iş başı eğitimi verildi. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yaşam › Orman İşletme Müdürlüğü çalışanlarına iş başı eğitim - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.