
Sağlık-Sen Van Şubesi'nden İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Mahmut Sünnetçioğlu'na hayırlı olsun ziyareti.
Sağlık-Sen Van Şube Başkanı Hikmet Bilgin, yönetim kurulu üyeleri ile birlikte İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Mahmut Sünnetçioğlu'na hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Sağlık hizmetinin bir ekip işi olduğuna vurgu yapan İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Sünnetçioğlu, hep birlikte sağlık çalışanları olarak halka güvenli hizmeti sunmaya çalışırken ayni zamanda sağlık çalışanların idari hak ve hukuk ile adaletli ve güvenli çalışma ortamların oluşması için gayret içinde olacaklarını ifade etti. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Doç. Dr. Sünnetçioğlu, Sağlık-Sen'e çalışmalarında başarılar diledi.
Sağlık- Sen Van Şube Başkanı Hikmet Bilgin, Sağlık Müdürü Sünnetçioğlu'na plaket takdiminde bulunarak hayırlı olsun dileklerinde bulundu. - VAN
Son Dakika › Yaşam › Sağlık-Sen Van Şubesi'nden Sağlık Müdürü Sünnetçioğlu'na Hayırlı Olsun Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.