Adalet Büro-Sen Konya Şubesi, 1. Olağan Genel Kurulunu gerçekleştirdi.
Adalet Büro Sen Genel Başkanı Ömer Ali Kalemoğulları, genel kurulun adliye sarayı içindeki salonda yapılmasını talep ettiklerini, ancak izin verilmediğini söyledi.
Kalemoğulları, daha sonra amaçlarının yargı çalışanlarının sorunlarını çözüme kavuşturmak olduğunu dile getirdi.
Konya Şube Başkanı Seyit Ali Taşkıran ise hizmet için görev aldıklarını belirterek "Bu yolda bayrağı bir adım öteye götürebilirsek ne mutlu bize" dedi.
Tek listenin yer aldığı genel kurulda Taşkıran, yeniden Adalet Büro-Sen Konya Şube Başkanlığına seçildi.
Yayıncı: Murat Aslan - KONYA
Son Dakika › Yerel › Adalet Büro-Sen Konya Şubesi'nden 1. Olağan Genel Kurulu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.