Afyonkarahisar Tabip Odası 14 Mayıs Eczacılık Günü nedeni ile bir kutlama mesajı yayınladı.
Oda Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Mustafa Kayadibinli imzası ile yayınlanan mesajda eczacılığın önemine vurgu yapılarak, "Sağlık sistemimizin en önemli halkalarından birisi olan eczacılık mesleği, insan sağlığına yaptığı hizmetlerle değerini her zaman korumuştur. Eczacılarımız yalnız ilaç satışıyla değil, aynı zamanda verdikleri ilaç kullanım eğitimi ile insanlara en yakın sağlık danışmanı olarak hizmet etmektedirler.
Afyonkarahisar Tabip Odası Yönetim Kurulu olarak kendini bu mesleğe adamış, fedakarca ve gayretle çalışan tüm eczacılarımızın 14 Mayıs Eczacılık Günlerini kutlarız" ifadelerine yer verildi. - AFYONKARAHİSAR
Son Dakika › Yerel › Afyonkarahisar Tabip Odası 14 Mayıs Eczacılık Günü Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.