Ağaçların Susuz Bırakılmasına Tepki - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ağaçların Susuz Bırakılmasına Tepki

21.07.2014 16:55

Batman Çevre Gönüllüleri Derneği'nce, Batman'da ana arterlerde bulunan orta refüjlerde ağaçların susuz bırakıldığını öne sürüldü.

Batman Çevre Gönüllüleri Derneği'nce, Batman'da  ana arterlerde  bulunan orta refüjlerde ağaçların susuz bırakıldığını öne sürüldü.

Siirt-Batman Çevre Yolu TPAO Bulvarındaki orta refujda buluan ağaçların sulanmamasına  Batman Çevre Gönüllüleri Derneği  üye ve başkanı tepki gösterdi

Dernek Başkanı Recep Kavuş   yaptığı açıklamada, geçen yıl da aynı sorunu yaşadıklarını belirterek şöyle dedi:

"Defalarca yetkilileri uyarmamıza rağmen ilgilenen kimse olmadı ne yazık ki bu sene de ağaçlara gerekli su verilmedi ve  yazın en kavurucu döneminde bu ağaçlar susuzluktan kurumaya terk edildi. Burası kentin ana arterlerinden biridir. Diğer kentlerin girişlerine bakıyoruz yemyeşil yansıtan kentin aynasıyla karşılaşıyoruz. Bu kurumuş ağaçlarla dolu refüj Batman kent girişine yakışmıyor." - Batman

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ağaçların Susuz Bırakılmasına Tepki - Son Dakika


Advertisement