Ağrı'da, İlköğretim Haftası kutlamaları kapsamında tören düzenlendi.
Ağrı İl Milli Eğitim Müdürü Hatem Dursun, İlköğretim Haftası dolayısıyla Abide Meydanı'ndaki Atatürk Anıtı'na çelenk bıraktı. Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü salonunda devam eden törende, öğrenciler şiir okudu ve halk oyunu gösterisi yapıldı. Burada İl Milli Eğitim Müdürü Hatem Dursun, MEB Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü Daire Başkanı İbrahim Üzkurt ve Vali Yardımcısı Taner Tengir birer konuşma yaptılar.
Konuşmaların ardından 4. sınıf öğrencileri okula yeni başlayan öğrencilere çiçek verdi. - AĞRI
Son Dakika › Yerel › Ağrı'da İlköğretim Haftası Kutlamaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.