AK Parti'nin Yeni Yönetimi İlk Toplantısını Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

AK Parti'nin Yeni Yönetimi İlk Toplantısını Yaptı

06.06.2012 11:20

AK Parti'nin hafta sonu yapılan 4.Olağan İl Kongresi'nde belirlenen yeni yönetim ilk toplantısını yaptı.

AK Parti'nin hafta sonu yapılan 4. Olağan İl Kongresi'nde belirlenen yeni yönetim ilk toplantısını yaptı.

AK Parti İl Başkanı Yusuf Eğilmez, Hacı Bekir Sofrası'nda yapılan toplantıda yaptığı konuşmada, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla GAP Arena Stadyumu'nda yapılan kongrenin başarılı bir şekilde gerçekleştirildiğini söyledi.

Kongre sürecindeki gayretlerinden dolayı teşkilat üyelerine teşekkür eden Yusuf Eğilmez, şunları kaydetti:

"Kongremizin ardından yönetime yeni giren arkadaşlarımızla istişarelerimiz sürüyor. Yeni yönetimle ilk basın toplantımızı bugün yapıyoruz. Yeni dönemin hayırlara vesile olmasını diliyorum. Yeni yönetimde yer alan tüm arkadaşlara başarılar diliyorum. Bu arkadaşlarımızla çok güzel işler ve hizmetlerde bulunacağız. Gelecek 3 yılda bu ekibimiz, çok önemli roller alacaktır. Tüm arkadaşlarımıza başarılar diliyorum."

Eğilmez, teşkilat içi görev dağılımının henüz yapılmadığını belirterek, bu işlemin daha sonra yapılacağını kaydetti.

Muhabir: Rauf Maltaş

Yayıncı: Mehmet Güldaş - ŞANLIURFA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel AK Parti'nin Yeni Yönetimi İlk Toplantısını Yaptı - Son Dakika


Advertisement