AK Parti Muğla Milletvekili Nihat Öztürk, Muğla Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı Ulaşım Daire Başkanlığı'nın hukuk dışı olduğunu düşündüğü uygulamalarını iletmek üzere Muğla'nın farklı ilçelerinden gelen Şoförler Odası Başkanları, Minibüs Kooperatifi Başkanlarımız ve AK Parti İlçe Başkanları birlikte Muğla Valisi Amir Çiçek'i ziyaret etti.
Şoför esnafı yapılan toplantıda, Vali Amir Çiçek ve Milletvekili Öztürk'le yaşadıkları sıkıntıları, hukuk dışı ve keyfi uygulamaları paylaştılar.
Toplantıda, konuşan Milletvekili Öztürk, konunun takipçisi olmaya devam edeceğini ifade etti.
Toplantıya katılan Şoförler Odası ve Minibüs Kooperatifi Başkanları AK Parti Muğla Milletvekili Nihat Öztürk'e verdiği destek için teşekkürlerini ifade ettiler. - MUĞLA
Son Dakika › Yerel › Ak Parti, Vali Çiçek ile Şoförleri Buluşturdu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.