Akçadağ'da, yılın ikinci değerlendirme ve istişare toplantısı yapıldı.
Vali Ulvi Saran başkanlığındaki toplantıya, Akçadağ Kaymakamı Erhan Günay, İl Genel Meclisi Başkanı Naci Şavata, İl Özel İdare Genel Sekreteri İrfan Kaya, belediye başkanları, İl Genel Meclisi üyeleri ve resmi kurumların temsilcileri katıldı.
Toplantının açılışında konuşan Vali Saran, ilçelerin sorunlarının tespiti ve çözümü için değerlendirme ve istişare toplantıları yaptıklarını söyledi.
Saran, "İlçelerimiz bazında yatırım konuları ve hizmetlerle ilgili toplantılarımıza merkezi ve yerel yöneticilerin katılımıyla devam etmekteyiz. Sorunların tespiti ve çözümü amacıyla her zaman ilçe yöneticilerimizle birlikte çalışarak istişarelerde bulunmaktayız. İlçelerimizde gerçekleştirdiğimiz toplantılarımız belli bir program dahilinde devam etmektedir. Bu toplantılarda hizmetlerin akışı ve sorunlar görüşülmekte olup, istişarelerde elde edilen sonuçlar uygulamaya konulmaktadır" dedi.
- MALATYA
Son Dakika › Yerel › Akçadağ'da Değerlendirme ve İstişare Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.