Altınyayla Kaymakamı Mehmet Şerif Olçaş, görevine başladı.
Olçaş, Şarkışla'yı ve Altınyayla bölgesini çok iyi tanıdığını belirterek,
"Ülkemizin en güzel ilçelerinden Altınyayla'da göreve başlamanın ve buradaki insanlarımıza hizmet etme fırsatına sahip olmanın onur ve mutluluğunu yaşıyorum" dedi.
Ekip ruhu içerisinde, ilçenin sosyal ve ekonomik olarak kalkınmasının sağlanması, refah seviyesinin yükseltilmesi için çalışacaklarını ifade eden Olçaş, "Kamu hizmetlerinin etkin, adil ve tarafsız bir şekilde vatandaşlarımıza en kolay ve hızlı bir biçimde sunulmasına azami gayret göstereceğim" diye konuştu.
Muhabir: Kemal Erdoğmuş
Yayıncı: Önder Felek - SİVAS
Son Dakika › Yerel › Altınyayla Kaymakamı Olçaş, Görevine Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.