Ankara Üniversitesi 2012-2013 akademik yılını
"bilim ateşi" yakarak başlattı.
Ankara Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Erkan İbiş, üniversite rekreasyon alanında yapılan "üniversite yaşamına uyum programı"nda, "Her görüşe saygılı olun. Asla 'ötekileştirme' yapmayın" dedi.
Prof. Dr İbiş, Ankara Üniversitesi'ni kazanarak, yeni kayıt yaptıran öğrencilere üniversitenin tarihi ve önemi hakkında bilgi verdi.
Öğrencilerin fikre saygılı, özgür düşünceli, muhakemeye yeteneğine sahip olduğu müddetçe barış içinde mezun olacaklarını kaydeden Prof. Dr. İbiş, öğrencilere "Yeni kazanımlar elde edin, cesur olun, kendinizi geliştirin. Her görüşe saygılı olun. Asla 'ötekileştirme' yapmayın" tavsiyesinde bulundu.
Rektör İbiş, yeni öğretim yılını "bilim ateşini" yakarak başlatmasının ardından, üniversite öğretim üyeleri ve öğrencilerle Anıtkabir'i ziyaret etti.
Muhabir: Tuğba Özgür Durmaz
Yayıncı: Ebubekir Gülüm - ANKARA
Son Dakika › Yerel › Ankara Üniversitesi 'Bilim Ateşi'Ni Yaktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.