Antalya-Rusya Dostluk ve Kültür Derneği yöneticileri, Antalya Valisi Sebahattin Öztürk'ü ziyaret etti.
Antalya Valisi Sebahattin Öztürk, Antalya-Rusya Dostluk ve Kültür Derneği Başkanı Marina Sorokina ve Yönetim Kurulu üyelerini kabul etti. Dernek yöneticileri ile tanışan Vali Öztürk, ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek, "Siz bizim misafirimizsiniz. Programlarımdan fırsat buldukça etkinliklerinize katılacağım" dedi.
Turizmci iş adamı Ahmet Köksalan'ın da yer aldığı ziyarette 30 bin üyesi bulunan derneğin yöneticileri Vali Öztürk'e yeni görevinde başarı dileklerini bildirdiler. - ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Antalya-Rusya Dostluk ve Kültür Derneği Yöneticilerinden Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.