Yozgat'ın Sorgun ilçesinde, Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü tarafından açılan arı yetiştiriciliği kursu sona erdi.
Sorgun Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Ali Erol, yaptığı açıklamada, 20 Şubat'ta başlayan ve bugün sona eren kursa vatandaşların yoğun ilgi gösterdiğini bildirdi.
80 saat süren kursa her meslek grubundan katılım olduğunu belirten Erol,
"İlçemiz arı yetiştiriciliği açısından oldukça uygun doğa ortamına sahip. Bu nedenle ilçede arıcılık giderek gelişiyor. Bizde bunları dikkate alarak, müdürlüğümüz bünyesinde kurs açtık. Usta öğretici Mehmet Udun tarafından verilen kursta 25 kişi eğitim gördü" dedi.
Erol, önümüzdeki günlerde katılımcılara sertifika verileceğini sözlerine ekledi.
- YOZGAT
Son Dakika › Yerel › Arı Yetiştiriciliği Kursu Sona Erdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.