Aydın Belediyesi Personeli Yemekte Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aydın Belediyesi Personeli Yemekte Buluştu

Aydın Belediyesi Personeli Yemekte Buluştu
21.03.2013 16:35

Aydın Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü personeli ve aileleri yemekte buluştu.

Aydın Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü personeli ve aileleri yemekte buluştu.

Keyif Bahçesi'nde gerçekleştirilen yemeğe, Aydın Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Belediye Başkan Yardımcıları Cemalettin Küçükerol, Şefika Çoban, müdürlük personeli ile aileleri katıldı.

Başkan Çerçioğlu yemekte yaptığı konuşmada personele seslenerek, "Biz büyük bir aileyiz. Göstermiş olduğunuz özverili çalışmalardan dolayı hepinize minnet duygularımı ifade etmek istiyorum. Bugün Aydın Belediyesi bu kadar başarılı ise sizlerin çalışmasıyla bu noktaya gelmiştir. Göstermiş olduğunuz özverili çalışmalarınızdan dolayı tüm personelime çok teşekkür ediyorum" dedi.

Canlı müzik eşliğinde gecenin ilerleyen saatlerine kadar eğlenen müdürlük personeli, söylenen şarkılara hep bir ağızdan eşlik etti. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Aydın Belediyesi Personeli Yemekte Buluştu - Son Dakika


Advertisement