Bahşılı ilçesinde Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından bayanlara yönelik aerobik kursu açıldı.
Merkez Müdür Yardımcısı Musa İbiş, gazetecilere yaptığı açıklamada, halkın taleplerini değerlendirdiklerini ifade ederek, şunları söyledi:
"Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü, halkımızın taleplerini her zaman dikkate alarak çeşitli kurslar açıyor. 15 bayan bize gelerek aerobik kursuna kayıt oldu. Çok amaçlı spor salonunda haftada üç gün olmak kaydıyla 160 saat sürecek olan kursumuz başladı. Kurs sonunda bayanlara sertifika verilecek."
Muhabir: Ahmet Yaman
Yayıncı: Mustafa Yıldız - KIRIKKALE
Son Dakika › Yerel › Bahşılı'da Bayanlar İçin Aerobik Kursu Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.