Balıkesir Büyükşehir Belediyesi, il genelinde toplu taşıma araçlarında ulaşımı tek kartla sağlayacak elektronik ücret toplama sistemi projesini hayata geçirecek.
Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Edip Uğur, projenin hayata geçirileceği imza töreni öncesi sistemin Balıkesir'e hayırlı olmasını diledi.
Sistem sayesinde il genelinde vatandaşların, toplu ulaşım araçlarında (merkez, ilçe, belde ayrımı yapmadan) aynı kartla seyahat edebileceğini ifade eden Uğur, süreç içerisinde kredi kartı ve NFC gibi çağın teknolojilerinin tatbik edilmesinin de sağlanacağını vurguladı.
Daha sonra, sistemi yapacak firma ile Uğur arasında sözleşme imzalandı.
Son Dakika › Yerel › Balıkesir Toplu Taşımasında 'Tek Kart' Dönemi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.