Başarılı Sporculardan Belediye Başkanı Özcan'a Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başarılı Sporculardan Belediye Başkanı Özcan'a Ziyaret

06.01.2012 17:29

Edirne'de ilköğretim okulları arasında yapılan Atletizm Şampiyonası'nda dereceye giren öğrenciler, Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ı makamında ziyaret etti.

Edirne'de ilköğretim okulları arasında yapılan Atletizm Şampiyonası'nda dereceye giren öğrenciler, Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ı makamında ziyaret etti.

Özcan, ziyarette yaptığı konuşmada, yarışmada dereceye giren öğrencileri tebrik etti.

Keşan Belediyesi olarak ilçede başarılı olan sporculara her türlü desteği vereceklerini ifade eden Özcan, "İlçemiz adına başarılı olan sporcularımıza destek olmak bizler için çok önemlidir. Çünkü bu gençler, ilçemizi başarıyla temsil etmektedirler. Edirne'de yapılan yarışmalarda dereceye giren öğrencileri kutluyorum" dedi.

Edirne'de düzenlenen Atletizm Şampiyonası'nda Bademlik İlköğretim Okulu öğrencilerinden Hasan Tek birinci, Yasin Kalaycı ikinci, Kadir Kırtıl'da yedinci olmuştu.

- EDİRNE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Başarılı Sporculardan Belediye Başkanı Özcan'a Ziyaret - Son Dakika


Advertisement