Tekirdağ Belediye Başkanı Adem Dalgıç evi yanan zabıta personeline geçmiş olsun ziyaretinde bulundu.
Tekirdağ Belediye Başkanı Op. Dr. Adem Dalgıç Kent Konseyi Başkanı Levent Gündoğdu ile beraber elektrik kontağından çıkan yangında evi tamamen yanan Tekirdağ Belediyesi Trafik Zabıta Memuru Münir Deniz'e geçmiş olsun ziyaretinde bulundu.
Deniz'in Barbaros'taki evine giderek incelemelerde bulunan ve yangınla ilgili bilgiler alan Başkan Dalgıç " Biz bu güne kadar cankurtaran itfaiyeye büyük önem verdik. Bundan sonra da vereceğiz. Bu olaydan da ders almamız lazım, itfaiyesi olmayan küçük yerlere de müfreze kuracağız. Münür kardeşimize de geçmiş olsun diyorum.
Hasarı tespit ettik el birliğiyle hep beraber ona yardımcı olacağız" dedi.
16.01.2013 09: 03: 26
TSI
NNNN - TEKİRDAĞ
Son Dakika › Yerel › Başkan Dalgıç Evi Yanan Zabıtaya Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.