
Pazaryeri Belediye Başkanı Zekiye Tekin Yüzbaşı Mahallesinde bir vatandaşın düzenlediği iftar programına katıldı.
Pazaryeri Belediye Başkanı Zekiye Tekin Yüzbaşı Mahallesinde yaşayan Salim Başol ve Hilmiye Başol'un düzenlediği iftar programına katıldı. Başkan Tekin Salim Başol ve Hilmiye Başol'a davetlerinden dolayı teşekkürlerini ileterek, "Salim ağabeyimizin ve Hilmiye ablamızın Allah hayırlarını kabul etsin. Bizleri de davet ettikleri için teşekkür ediyorum. Yemekleri de çok güzel olmuş ellerine emeklerine sağlık" ifadelerini kullandı. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Başkan Tekin, vatandaşların düzenlediği iftar programına katıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.