Bataklığa Saplanan Mandanın Acı Sonu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bataklığa Saplanan Mandanın Acı Sonu

Bataklığa Saplanan Mandanın Acı Sonu
21.04.2017 12:05

Bitlis’in Güroymak ilçesinde bataklığa saplanan manda telef oldu.

Bitlis'in Güroymak ilçesinde bataklığa saplanan manda telef oldu.

İlçenin Budaklı köyünde ikamet eden ve önceki gün hayvanlarını otlatmaya götürdüğünü belirten Cevdet Budak, "Dört adet mandamı önceki gün otlatmaya götürdüm. Bir süreliğine yanlarından ayrıldım. Hayvanları geri getirmeye gittiğimde, yerlerinde bulamadım. İki gün aramamız sonucunda bir mandayı sazlıktaki bataklığa saplanarak telef olduğunu ve diğer hayvanları da uzak kırsalda gördük. Telef olan mandamıza ait yeni doğan yavrusu var. Bu olay canımızı çok yaktı. Biberonla beslemeye başladığımız yavrusunun bu şekilde ortada kalması bizi çok üzüyor" dedi. - BİTLİS

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Bataklığa Saplanan Mandanın Acı Sonu - Son Dakika


Advertisement